Sprawdź nas

 

Polecane
Metalowa szafa ubraniowa SUM 420 W ST
Metalowa szafa ubraniowa SUM 420 W ST
574,41 zł 429,00 zł 467,00 zł 348,78 zł
szt.
Stojak do płynów infuzyjnych WMK
Stojak do płynów infuzyjnych WMK
760,14 zł 599,00 zł 618,00 zł 486,99 zł
szt.
Stół warsztatowy STW 111
Stół warsztatowy STW 111
836,40 zł 669,00 zł 680,00 zł 543,90 zł
szt.
Sejf kasjerski SLP67+/I  KONSMETAL KLASA I
Sejf kasjerski SLP67+/I KONSMETAL KLASA I
6 789,60 zł 5 399,00 zł 5 520,00 zł 4 389,43 zł
szt.
Metalowa szafka na komputer przemysłowy SMK
Metalowa szafka na komputer przemysłowy SMK
2 902,80 zł 2 309,00 zł 2 360,00 zł 1 877,24 zł
szt.
Alarm SR-3200i Yale
Alarm SR-3200i Yale
2 689,28 zł 2 099,00 zł 2 186,41 zł 1 706,50 zł
szt.
Pilot zdalnego sterowania do zamków elektronicznych Yale
Pilot zdalnego sterowania do zamków elektronicznych Yale
382,04 zł 229,00 zł 310,60 zł 186,18 zł
szt.
Sejf kompaktowy  PP1KML podróżny MasterLock
Sejf kompaktowy PP1KML podróżny MasterLock
759,20 zł 659,90 zł 617,24 zł 536,50 zł
szt.
Sejf na broń MLB 150P/3 Konsmetal klasa S1
Sejf na broń MLB 150P/3 Konsmetal klasa S1
1 328,40 zł 939,00 zł 1 080,00 zł 763,41 zł
szt.
Sejf SLP 100/I Konsmetal klasa I
Sejf SLP 100/I Konsmetal klasa I
5 018,40 zł 3 999,00 zł 4 080,00 zł 3 251,22 zł
szt.
Sejf na broń SLB 150P/4+4 Konsmetal klasa I
Sejf na broń SLB 150P/4+4 Konsmetal klasa I
8 327,10 zł 6 599,00 zł 6 770,00 zł 5 365,04 zł
szt.
Szafa na dokumenty tajne poufne SD1/S1 150S klasa S1
Szafa na dokumenty tajne poufne SD1/S1 150S klasa S1
2 939,70 zł 2 329,00 zł 2 390,00 zł 1 893,50 zł
szt.
Produkt dnia
YSV/200/DB1 DOMOWY SEJF Z ZAMKIEM ELEKTRONICZNYM YALE
YSV/200/DB1 DOMOWY SEJF Z ZAMKIEM ELEKTRONICZNYM YALE
230,99 zł 164,00 zł 187,80 zł 133,33 zł
szt.
Y220/51/118/3 Zestaw kłódek Yale
Y220/51/118/3 Zestaw kłódek Yale
81,68 zł 69,00 zł 66,41 zł 56,10 zł
szt.
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 01k  z koszem
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 01k z koszem
725,00 zł 595,00 zł 589,43 zł 483,74 zł
szt.
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 01r z ramą na worki
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 01r z ramą na worki
830,25 zł 665,00 zł 675,00 zł 540,65 zł
szt.
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 02k z koszami
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 02k z koszami
1 412,04 zł 1 129,00 zł 1 148,00 zł 917,89 zł
szt.
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 02r z ramą na worki
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 02r z ramą na worki
1 260,75 zł 1 009,00 zł 1 025,00 zł 820,33 zł
szt.
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 02rk z ramą na worki i koszem
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 02rk z ramą na worki i koszem
1 337,01 zł 1 069,00 zł 1 087,00 zł 869,11 zł
szt.
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 03k z koszami
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 03k z koszami
1 920,03 zł 1 539,00 zł 1 561,00 zł 1 251,22 zł
szt.
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 03r z ramą na worki
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 03r z ramą na worki
1 690,02 zł 1 349,00 zł 1 374,00 zł 1 096,75 zł
szt.
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 03rrk
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 03rrk
1 765,05 zł 1 409,00 zł 1 435,00 zł 1 145,53 zł
szt.
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 03kkr
Pojemnik do segregacji odpadów MPO 03kkr
1 845,00 zł 1 479,00 zł 1 500,00 zł 1 202,44 zł
szt.
Sejf domowy, sejf gabinetowy Home Safe 35 K kl. S2 oraz LFS 30 P
Sejf domowy, sejf gabinetowy Home Safe 35 K kl. S2 oraz LFS 30 P
1 549,80 zł 1 260,00 zł
szt.
Producenci
Nowoczesne wnętrze biura 0

Wnętrze biura jest wizytówką firmy. Dlatego wiele przedsiębiorstw stawia na oryginalny design, aby wzbudzić u swoich klientów pozytywne odczucia estetyczne. Oceniamy oczami, dlatego poczucie smaku i gust w aranżacji wnętrz mają ogromny wpływ na tzw. pierwsze wrażenie. Dobrze urządzone, stylowe i funkcjonalne wnętrza sprzyjają bowiem dobrej atmosferze pracy.

Istotnym czynnikiem przy aranżacji pomieszczenia jest jego funkcjonalność. Szczególnie, że to miejsce pracy, które ma sprzyjać pracownikom we właściwej realizacji zadań. Ustawienie sprzętów lub mebli biurowych ma stanowić dla pracowników ułatwienie w ich codziennych obowiązkach. Z racji tego, że praca biurowa jest w większości pracą siedzącą, należy też mieć na uwadze aspekt komfortu pracownika, który wiąże się ściśle z aspektem zdrowotnym. Gdy spędzamy kilka godzin w pozycji siedzącej przed monitorem, musimy pamiętać o wpływie, jaki taka pozycja i ten rodzaj pracy mają na kręgosłup i wzrok. To dlatego tak ważny jest dobór odpowiedniego krzesła i biurka.

Meble biurowe, które podnoszą komfort pracy

Jednym z podstawowych elementów aranżacji pomieszczenia do pracy czy nauki jest wygodne,  ustawne i posiadające możliwość dostosowania do potrzeb użytkownika biurko. Regulowana wysokość blatu to opcja dla każdego, kto ceni odpowiedni komfort pracy. Biurko z możliwością zmiany pozycji pulpitu to pomysł, który sprawdzi się nie tylko w przestrzeni biurowej, lecz także w domu. Mebel, który można łatwo dostosować do wzrostu użytkownika to idealne rozwiązanie do pokoju dziecka w wieku szkolnym, które ułatwi stworzenie odpowiednich warunków do nauki. Takie biurko można ustawić na odpowiednią wysokość, dostosowaną do potrzeb danej osoby. Funkcja regulacji pozwala również na ustawienie monitora w miejscu, które zapewni właściwy kąt widzenia.

Gdy w pokoju czy w gabinecie masz do dyspozycji takie biurko, regulowana wysokość ułatwi ci także utrzymywanie właściwej pozycji na krześle. Odpowiednie ułożenie pleców zapobiega pojawianiu się wad kręgosłupa oraz dolegliwościom bólowym podczas długich godzin siedzenia. Regulowane biurka występują w bardzo ciekawej i oryginalnej formie. Idealnie odnajdą się w nowoczesnym wnętrzu, zarówno biurowym, jak i mieszkalnym. Dają możliwość dowolnych kombinacji, na przykład połączenia dwóch biurek lub zamontowania nadstawki. Bogate zróżnicowanie kolorystyczne sprawia, że z łatwością można dopasować kolor mebli do ogólnego designu danego pomieszczenia. Szczególnie elegancko wyglądają biurka lakierowane. Połysk może być ciekawym akcentem w aranżacji, który nada wnętrzu stylowy wygląd. Funkcje, które powinno posiadać dobre i uniwersalne biurko – regulowana wysokość, ustawność, możliwość łączenia z innymi elementami wyposażenia – zapewniają komfort pracy. Przy ostatecznym wyborze tego  typu mebla nie można jednak zapominać o jakości materiałów, z jakich został wykonany. Ich solidność i trwałość to gwarancja użytkowania przez długie lata.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl