FAQ

1. Czy wystawiają Państwo FV?

Do każdego zamówienia – zarówno na meble, jak na przykład szafy metalowe, jak i każdy inny produkt – sklep internetowy Mebleteo.pl wystawia fakturę w formacie PDF. Faktury wysyłane są na adres mailowy wskazany w zamówieniu mebli metalowych lub innych akcesoriów.

Mogą wyrazić Państwo chęć otrzymania faktury papierowej, przesyłając taką prośbę drogą mailową na adres: biuro@mebleteo.pl lub wpisując ją w Uwagach do zamówienia składanego w sklepie Mebleteo.pl.

 

2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Opis każdego produktu – czy to meble metalowe, sejfy, czy też innego urządzenia – zawiera informację o jego dostępności, którą określają odpowiednie statusy:

Produkt dostępny „W magazynie” – oznacza, że zamówienie realizowane jest w ciągu 24 godzin od momentu rejestracji zamówienia.

Zamówienia opłacane z góry, rejestrujemy z chwilą zaksięgowania się płatności na naszym koncie.

Zamówienia płatne przy odbiorze wysyłane są na ogół następnego dnia roboczego.

Poszczególne statusy wskazują w jakim terminie nastąpi wysyłka zamówionego produktu.

Czas ten liczony jest w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia danego produktu, na przykład szafy na dokumenty lub innego mebla.

 

3. Jaki jest koszt dostawy?

Większość zamówień naszych mebli metalowych oraz pozostałych akcesoriów realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich.

O tym, czy przesyłka wysyłana jest jako paczka, czy na palecie, decydują nie tylko gabaryty i waga zamówionego produktu, ale również jego wrażliwość na uszkodzenia.

Bezpieczniejszą opcją jest zawsze przesyłka paletowa.

W przypadku większych zamówień jak na przykład zestaw mebli czy kilka szaf ubraniowych bhp lub szaf na dokumenty czy wózka warsztatowego, dostawy realizujemy samochodami dostawczymi. W tym przypadku transport wyceniamy indywidualnie.

Zapraszamy do sekcji: Rodzaje i koszty dostawy

 

4. Czy kurier wnosi zamówione produkty pod wskazany adres?

Kurierskie przesyłki paletowe – w tym szafy, stoły, wózki i inne – dostarczane są pod wskazany adres, ale bez wnoszenia (wwożenia) do budynku. Kurier nie wnosi przesyłek paletowych.

Trzeba mieć zawsze na uwadze konieczność samodzielnego ulokowania zamówionej szafy na dokumenty lub innej w docelowym miejscu.

Mniejsze paczki kurier dostarcza do konkretnych lokali.

 

5. Czy zakupione produkty, na przykład fotel biurowy, można zwrócić?

Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym Konsument może zwrócić zakupiony produkt, na przykład sejf domowy lub inny mebel, składając Sprzedawcy Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówionego produktu.

Można to zrobić osobiście, drogą mailową lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub kuriera.

W takim przypadku będziemy prosić o odpowiednie przygotowanie do wysyłki zakupionego produktu – niezależnie czy jest to regał biblioteczny czy kamera – i wydanie go kurierowi.

Zwrot kosztów następuje w ciągu 14 dni od daty złożenia Oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Uwaga: w przypadku Klienta, który jest przedsiębiorcą każdy wniosek o zwrot zakupionego produktu rozpatrujemy indywidualnie.

Prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania – zarówno dla szafki kartotekowej, zamka cyfrowego, jak i innego produktu.

 

6. W jaki sposób można złożyć reklamację?

Dokładamy wszelkich starań, by każdy zakupiony w naszym sklepie produkt – ławka ogrodowa, szafa metalowa, kasetka lub inne akcesoria – trafiały do Klientów bez wad.

Jeśli dochodzi do nieprzewidzianych uszkodzeń są one najczęściej odnotowywane w transporcie.

W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy, niezwłocznie po otrzymaniu dostawy (w nieprzekraczalnym terminie 7 dni).

W celu usprawnienia procedury prosimy o przesłanie drogą mailową zdjęć dokumentujących uszkodzenie zakupionej szafy pancernej lub innego mebla.

Prosimy również o zachowanie opakowania towaru, które umożliwi jego bezpieczny zwrot i ewentualną wymianę.

Jeśli do usterki dojdzie w ciągu 2 lat od daty zakupu, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny – mając na uwadze profesjonalną obsługę posprzedażową, przeprowadzimy Państwa przez proces reklamacyjny także w takim przypadku.

 

7. Czy udzielają Państwo dodatkowego rabatu na zamówienia?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas ceny, były możliwie jak najkorzystniejsze.

Przy większych zamówieniach mebli biurowych, mebli metalowych oraz pozostałych akcesoriów oferujemy możliwość zakupów hurtowych.

Zapraszamy do kontaktu mailowego: biuro@mebleteo.pl

 

8. Czy otrzymam fakturę z odroczonym terminem płatności?

Odroczony termin płatności oferujemy stałym klientom oraz jednostkom budżetowym.

Zamówienie dla zakupów do placówek publicznych jest realizowane na podstawie skanu dokumentu z pieczątką i podpisem osoby upoważnionej. W treści takiego dokumentu muszą znaleźć się dane zamawiającego, dane płatnika, adres dostawy, rodzaj oraz ilość wybranych mebli metalowych, różnych modeli sejfów, kluczowych zamków do mebli czy lub innych produktów.

 

9. Czy szafy biurowe wymagają montażu?

Zdecydowana większość naszego asortymentu, na przykład szafy ubraniowe lub inne nie wymagają montażu i są dostarczana w całości, gotowe do ustawienia w przeznaczonym dla siebie miejscu, jak to jest w przypadku stołów gabinetowych oraz wielu innych mebli.

Jeśli w przypadku wybranego produktu jest inaczej, taka informacja zawarta jest w jego opisie.

 

10. Czy szafki ubraniowe metalowe są dostępne w innych kolorach niż popielaty?

Dostępne w naszym sklepie meble metalowemeble pracownicze, meble szkolne i inne szafki skrytkowe – są dostępne w wielu różnych kolorach. Odcień popielaty jest wybierany najczęściej, dlatego zdjęcie poglądowe przedstawia szafy metalowe w tym właśnie kolorze. Do wyboru mają jednak Państwo różne odcienie z palety RAL. W opisie poszczególnych szaf i innych mebli metalowych znajduje się informacja dotycząca możliwości zamówienia produktu w konkretnym kolorze.

Uwaga: w przypadku zamówienia szafy ubraniowej bądź innej w kolorze odmiennym niż popiel termin realizacji może się wydłużyć.

 

11. Ile wytrzymają sejfy i szafy ognioodporne?

Dostępne w sklepie Mebleteo.pl meble ognioodporne – kasy pancerne, szafki kartotekowe i inne – to najskuteczniejsze rozwiązanie, jeśli chodzi o zabezpieczenie mienia przed pożarem. W tej sytuacji groźna jest przede wszystkim temperatura, która może doprowadzić do wybuchu spowodowanego nagromadzeniem się gazów. Wybrane modele szaf ognioodpornych ochronią przechowywane w nich dokumenty czy pieniądze nawet do godziny. Zostały tak skonstruowane, że choć ich ścianki się nagrzewają, papierowe akcesoria pozostają nietknięte przez płomienie. Dodatkowo niektóre szafy i sejfy biurowe – oprócz zabezpieczenia przed ogniem – chronią zawartość przed zalaniem. Ich wodoodporne właściwości mają ogromne znaczenie zwłaszcza podczas gaszenia pożaru, kiedy to również należy zadbać o przechowywane dokumenty.

 

12. Jak zamontować ściankę warsztatową?

Ścianka warsztatowa – podobnie jak pozostałe meble warsztatowe ze sklepu Mebleteo.pl – to idealny element wyposażenia każdej przydomowej pracowni, garażu, a także profesjonalnego warsztatu. Oferowane przez nas modele są dostarczane w częściach, które gwarantują łatwy montaż. Ścianki warsztatowe składają się z płyt nośnych oraz uchwytów wykonanych z blachy stalowej. Dodatkowo posiadają ocynkowane haczyki umożliwiające zawieszenie mebla. Szczegółowy opis montażu zawiera dołączona do zamówienia instrukcja.

 

13. Czy apteczka metalowa wisząca jest wytrzymała?

W ofercie Mebleteo.pl znajdą Państwo zarówno apteczki domowe, przemysłowe i biurowe. Zarówno z drzwiami szklanymi, jak i z drzwiami wykonanymi z blachy. Obydwa rodzaje tych mebli medycznych są bezpieczne, funkcjonalne i umożliwiają uporządkowane przechowywanie leków. Apteczki ze szklanymi drzwiami mają tę zaletę, że bez otwierania widać, jeśli kończą się bandaże lub tabletki, więc od razu wiadomo, że trzeba uzupełnić zapas. Poza tym szkło hartowane, z którego są wykonane, gwarantuje maksimum bezpieczeństwa – jest odporne na uszkodzenia i zarysowania, a jego grubość wynosi około 4 mm. Metalowa apteczka domowa z naszego sklepu doskonale sprawdzą się zarówno w placówkach medycznych, jak i wszędzie tam, gdzie wymagany jest dostęp do podstawowych akcesoriów pierwszej pomocy.

 

14. Jak zamontować sejf?

Dostępne w sklepie Mebleteo.pl sejfy domowe, kasy pancerne, sejfy do broni oraz pozostałe zabezpieczenia są przystosowane do zakotwienia zarówno w ścianie, jak i do przymocowania do podłogi. Mogą więc Państwo zawiesić sejf ścienny za obrazem lub w szafie, dzięki czemu nie będzie od razu rzucał się w oczy lub umieścić sejf podłogowy w podłodze, na przykład pod łóżkiem. W przypadku modeli o małych gabarytach jak kasetka metalowa czy szafka na klucze istnieje opcja ukrycia ich w szufladzie albo pod biurkiem na wysuwanej półce. Wszystko zależy od rodzaju sejfu, jego wielkości i możliwości przestrzennych. Zawsze warto przed wyposażeniem biura lub innego pomieszczenia, w którym będzie znajdował się sejf, przemyśleć jego usytuowanie i przystosować do tego pozostałe meble biurowe.

 

15. Jak zainstalować inteligentny zamek ENTR firmy Yale?

Jak wiadomo, system ENTR firmy Yale to innowacyjne rozwiązanie otwierania i zamykania drzwi bez użycia klucza. Elektroniczny zamek do drzwi wejściowych ENTR obsługuje się za pomocą aplikacji na smartfona, pilota, kodu cyfrowego lub za pomocą linii papilarnych. Instalacja jest niezwykle łatwa i szybka – nie wymaga wiercenia czy przeciągania kabli. Zamek elektroniczny do drzwi zewnętrznych jest całkowicie bezprzewodowy i zasilany przez akumulator. Montuje się go po wewnętrznej stronie drzwi. Zamek ENTR można otwierać na wiele sposobów, na przykład z poziomu bezpłatnej aplikacji.

Uwaga: Podczas zakupu prosimy pamiętać o wyborze odpowiedniej długości wkładki do zamka.

 

16. Czy kamery Yale łączą się z Wi-Fi?

Oferowane przez nas akcesoria do systemu monitoringu to wysokiej jakości urządzenia, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania, aby jeszcze lepiej chronić Państwa domy, mieszkania lub firmy. Dostępne w sklepie Mebleteo.pl kamery działają w oparciu o nowoczesne technologie, dlatego u nas znajdą Państwo kamery Yale, które nie tylko łączą się z Wi-Fi, ale również pozwalają obracać urządzenie w pionie i poziomie oraz są wyposażone w czujnik podczerwieni. Dzięki dostępowi do sieci, system kamer do domu Yale umożliwiają podgląd obrazu w czasie rzeczywistym, a nawet jego odbiór na każdym urządzeniu na całym świecie. Kamery do monitoringu mają również funkcję dwustronnej łączności audio, co pozwala na odbieranie dźwięku nagrania na telefonie i jednoczesne przesyłanie sygnału dźwiękowego do kamery, żeby się z kimś porozumieć.

 

17. Jak zamontować samozamykacz?

Samozamykacze do drzwi firmy Assa Abloy dostępny w Mebleteo.pl to szeroki wybór modeli, które dobrać można do każdego rodzaju drzwi – nawet przeciwpożarowych i dymoszczelnych. Spowalniacz do drzwi pozwala na zamontowanie go na skrzydle, po stronie zawiasowej lub po przeciwnej stronie zawiasów, na ościeżnicy, a opcjonalnie jest również możliwy montaż równoległy. Oferowane przez nas zamykacze do drzwi są odpowiednie zarówno do drzwi lewych, jak i prawych. Ich atutem jest bliskie rozmieszczenie otworów montażowych, dzięki czemu nie ma konieczności stosowania płyt montażowych. Dodatkowo modele od Assa Abloy wyposażone zostały w termodynamiczne zawory, przez co nie ma konieczności ich sezonowej regulacji.

 

18. Czym różnią się kasetki na pieniądze Master Lock od modeli innych firm?

Kasetki na pieniądze MasterLock to wysokiej jakości i wytrzymałe zabezpieczenie, w których mogą Państwo bezpiecznie przechowywać nie tylko gotówkę, ale również karty kredytowe, klucze oraz inne cenne, drobne przedmioty. Kasetki metalowe rzeczonej firmy są zarówno wodoodporne, jak i ognioodporne – ochronią zawartość aż do temperatury 843°C. Dodatkowo posiadają mechaniczny zamek na klucz oraz wygodną rączkę, dzięki której z łatwością można przenieść metalową skrzynkę w dowolne miejsce. Kasetki Master Lock z mocowaniem można również przytwierdzić do podłoża.

 

19. Czy tablica interaktywna wymaga dodatkowego sprzętu?

W sklepie Mebleteo.pl znajdą Państwo tablice interaktywne wyłącznie uznanych producentów urządzeń multimedialnych, takich jak Qomo czy Avtek. W zestawie z tablicą multimedialną – w zależności od modelu – znajduje się jeszcze nowoczesne oprogramowanie, pisaki i elementy montażowe, jednak, aby urządzenie działało z wykorzystaniem wszystkich swoich możliwości, potrzebny jest również komputer i projektor multimedialny. Szczegóły dotyczące wymagań sprzętowych konkretnego modelu tablicy Qomo lub Avtek przeczytać Państwo mogą w opisie urządzenia. Tam także znajduje się specyfikacja i informacja na temat elementów zestawu, na przykład obecności lub braku kabla USB.

 

20. Czy są dostępne straponteny z tapicerowanym siedziskiem?

Za dodatkową opłatą istnieje możliwość zamówienia krzesła do poczekalni tzw. strapontenu z tapicerowanym siedziskiem. W wersji podstawowej, bez tapicerowanych siedzisk, straponten jest dostępny z frontami pokrytymi białym, szarym lub grafitowym laminatem i frezowanymi krawędziami odsłaniającymi naturalny kolor drewna. Siedzisko na korytarz jest bowiem produkowane z formowanej sklejki zbudowanej z różnych gatunków drewna i barwionej wysokogatunkowymi bejcami. W obu wariantach stelaż – pomalowany lakierem proszkowym – jest dostępny w kolorze białym, szarym lub grafitowym. W Mebleteo.pl możesz zakupić ławki do poczekalni tapicerowane.

 

21. Czy dostępne są 20-komorowe szafki śniadaniowe?

Sklep Mebleteo.pl oferuje szafy śniadaniowe zarówno 20-komorowe, jak i z mniejszą oraz większą ilością skrytek. U nas znajdą Państwo meble metalowe wiodącej firmy Malow, w których można przechowywać kanapki, owoce, napoje oraz inne artykuły spożywcze. 40-komorowe lub 30-komorowe szafki śniadaniowe dla pracowników doskonale sprawdzą się w halach i magazynach oraz w dużych firmach. Mniejsze modele, na przykład 5-komorowe lub 10-komorowe, będą idealne do biur i małych przedsiębiorstw. Nasz sklep oferuje zarówno szafy śniadaniowe bhp stojące, jak i wiszące oraz z drzwiczkami z plexi.

 

22. Czy ławki metalowe nadają się do stania na zewnątrz?

Ławki metalowe z naszego sklepu to wysokiej jakości meble metalowe, które są idealne do użytkowania na zewnątrz. W naszej ofercie znajdą Państwo zarówno pojedyncze ławki ogrodowe, jak i całe zestawy cateringowe, w skład których wchodzi także ławka ogrodowa i stół ogrodowy. Stelaż mebli dzięki temu, że został pomalowany w technologii proszkowej, ma większą odporność na korozję. Siedzisko i blat z kolei zostały wykonane z trwałego litego drewna i dodatkowo zabezpieczone lakierem bezbarwnym, co nie tylko eksponuje strukturę drewna, ale również chroni meble przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Oczywiście o ławki drewniane należy dbać odpowiednio do panujących warunków atmosferycznych, zabezpieczać zgodnie z instrukcją, by jak najdłużej cieszyć się ich idealną jakością.

 

23. Czy stoliki szkolne są regulowane?

W sklepie Mebleteo.pl znajdą Państwo wysokiej jakości stoliki uczniowskie firmy Malow, które wyróżnia solidna konstrukcja, odporność na korozję, a także możliwość regulacji wysokości. Meble metalowe do szkoły w postaci stolików szkolnych zostały wyposażone w specjalne stopki pozwalające na regulację ich wysokości w zakresie 15 mm, a dodatkowo ich budowa chroni podłogę przed zarysowaniem i pozwala dostosować poziom ławki szkolnej do nierównej powierzchni. Ławka szkolna Malow jest wytrzymała i solidna. Zostały zbudowane ze stalowych profili zamkniętych, dzięki czemu są również niezwykle stabilne.

Uwaga: stoliki uczniowskie są przeznaczone do samodzielnego montażu.

 

24. Czy wózki narzędziowe są wyposażone w kółka?

Wózki warsztatowe dostępne w sklepie Mebleteo.pl to profesjonalne meble warsztatowe, które posiadają cztery skrętne kółka o średnicy 125 mm, z których dwa zostały wyposażone w blokadę zabezpieczającą przed przemieszczaniem się wózka metalowego. Ponieważ pochodzą od znanego producenta mebli metalowych Malow i zostały wykonane w całości z blachy stalowej oraz wyposażone w funkcjonalne szuflady i perforowane ściany boczne i tylne, wózek warsztatowy Malow z naszego sklepu będzie doskonałym elementem wyposażenia każdego profesjonalnego warsztatu.

Uwaga: istnieje możliwość zamontowania dodatkowych elementów przy wózkach takich jak haki, uchwyty, pojemniki czy przegrody do szuflad. Akcesoria te są sprzedawane oddzielnie.

 

25. Czy zapięcie U-lock ze stali hartowanej można używać jako zabezpieczenie do roweru?

Tak, zapięcie U-lock ze stali hartowanej stanowi bardzo dobre zabezpieczenie roweru przed kradzieżą. Cechuje się wytrzymałością na różnego rodzaju cięcia i piłowanie, a jego solidna obudowa chroni przed dostaniem się do jej środka zanieczyszczeń oraz dodatkowo jest odporna na wilgoć. Kłódka U-lock zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, który potwierdzają liczne certyfikaty między innymi Sold Secure i VdS. Niektóre modele posiadają również odblaskową osłonę, która wpływa na bezpieczeństwo podczas nocnej jazdy, poprawiając widoczność roweru. W Mebleteo.pl znajdziesz zapięcia U-lock firmy Master Lock.

 

26. Czym różni się wizjer elektroniczny od tradycyjnego judasza?

Wizjery elektroniczne to zaawansowane technologicznie urządzenia, które znacząco różnią się od tradycyjnego judasza. Jest zarówno funkcjonalny, jak i prosty w obsłudze, a dodatkowo łatwy w montażu. Wizjer z kamerą posiada między innymi funkcję robienia zdjęć po każdym naciśnięciu dzwonka, które zapisują razem z datą i godziną wykonania w pamięci wewnętrznej. Duży wyświetlacz pozwala nawet osobom starszym i dzieciom bez problemu korzystać z urządzenia, a kamera, w którą jest wyposażony elektroniczny wizjer do drzwi, umożliwia rejestrację zdjęć również w zupełnej ciemności.

Uwaga: karta SD, na której zapisują się zdjęcia nie jest dołączona do zestawu i należy ją kupić oddzielnie.

 

27. Czy jest dostępny fotel biurowy dla graczy?

W naszym sklepie znajdą Państwo krzesła biurowe, które spełniają funkcje foteli dla graczy. Niektóre modele posiadają takie cechy, którymi powinno odznaczać się krzesło gamingowe. Dostępny w naszej ofercie fotel biurowy Press na przykład, oprócz tego, że ma zagłówek, posiada dodatkowo regulowany element wspierający odcinek lędźwiowy kręgosłupa, siedzisko z możliwością dostosowania jego głębokości do osoby siedzącej oraz system anti-shock. Fotel ten zapewnia komfort użytkowania nawet po kilku godzinach siedzenia, a także automatycznie dostosowuje się do wagi i dynamiki osoby siedzącej. Oparcie krzesła obrotowego Press naśladuje ruch użytkownika i gwarantuje stałe podparcie pleców.

 

28. Z czego wykonane są stojaki na kroplówki?

Oferowane w naszym sklepie meble medyczne oraz pozostałe produkty to meble najwyższej jakości, które pochodzą wyłącznie od renomowanych producentów. Także stojak do kroplówek to stabilne i solidne akcesoria wykonane z kwasoodpornej stali nierdzewnej. Powstały z myślą o wieloletnim użytkowaniu, trwałości i sterylności. Stojaki metalowe cechuje wysoka odporność nie tylko na kwasy, ale również na inne substancje niebezpieczne typu odczyny i barwniki. Wieszaki na kroplówki przeznaczone są do sal operacyjnych, sal zabiegowych oraz innych pomieszczeń medycznych. Wyróżnia je pięcioramienna podstawa oraz kółka, które są skrętne i antystatyczne, a dodatkowo posiadają blokadę zabezpieczającą przed przemieszczaniem się stojaków.

 

29. Czy sejf na broń pomieści również inne przedmioty?

Sejfy na broń są raczej niewielkie, niemniej pomieszczą nie tylko broń, ale także inne cenne przedmioty, na przykład biżuterię, pieniądze czy drobny sprzęt elektroniczny. Dostępne w sklepie Mebleteo.pl zabezpieczenia w postaci sejfów na broń oraz sejfów hotelowych, kasetek metalowych i pozostałych skrzynek cechują się wysoką odpornością na włamanie, a niektóre modele także ognio- i wodoodpornością, dzięki czemu jeszcze lepiej chronią przechowywane dobra. Sejfy do broni oraz inne rodzaje sejfów z naszego sklepu są zgodne z obowiązującymi normami bezpieczeństwa i posiadają liczne certyfikaty potwierdzające ich jakość, w tym najpopularniejszy atest S1.

Dopiero szafa do broni MLB producenta Konsmetal , może pomieścić kilka sztuk broni, w tym broń długą, amunicję i w tym przypadku również inne przedmioty.

 

30. Czy szafy na laptopy dają możliwość ładowania baterii?

Tak, oferowane przez nas szafy na laptopy dają możliwość ładowania baterii w urządzeniach, które się w nich przechowuje. Oprócz laptopa te metalowe szafy pomieszczą również tablet lub notebook. Są wyposażone w gniazda do ładowania jednostek PC, które są umiejscowione wewnątrz skrytek. Szafki do przechowywania laptopów przystosowano do ochrony sprzętu elektronicznego, dlatego posiadają zamek do mebli zabezpieczający drzwi oraz wykonano z wysokiej jakości blachy stalowej pomalowanej w technologii proszkowej, która zwiększa odporność mebla na korozję.

 

31. Czy kontenerki pod biurko są mobilne?

Tak, każdy dostępny w naszym sklepie kontenerek pod biurko jest mobilny. Posiada cztery skrętne koła, z których dwa są wyposażone w blokadę. Pozwala to łatwo przestawić taki kontenerek przybiurkowy, a w razie potrzeby uniemożliwić jego przemieszczanie. Atutem kontenerków są także funkcjonalne i pojemne szuflady, które zostały poprowadzone na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie, dzięki czemu otwieranie i zamykanie jest niezwykle lekkie i proste. Szafki przybiurkowe to gwarancja prywatności i bezpiecznego przechowywania rzeczy osobistych. Dzięki centralnemu zamkowi umieszczonemu na prawym boku mebla, uniemożliwiają dostanie się do środka osobom trzecim.