FAQ

1. Czy wystawiają Państwo FV?

Do każdego zamówienia – zarówno pojedynczego mebla, na przykład szafy na dokumenty, jak i wielu produktów – sklep Mebleteo.pl wystawia fakturę w formacie PDF. Faktury wysyłane są na adres mailowy wskazany w zamówieniu mebli metalowych lub innych akcesoriów.

Mogą wyrazić Państwo chęć otrzymania faktury papierowej, przesyłając taką prośbę drogą mailową na adres: biuro@mebleteo.pl lub wpisując ją w uwagach do zamówienia mebli biurowych bądź innych produktów.

 

2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Opis każdego produktu – czy to sejfu biurowego, czy też innego mebla – zawiera informację o jego dostępności, którą określają odpowiednie statusy:

Wysyłka 24h – oznacza, że zamówienie realizowane jest w ciągu 24 godzin od momentu rejestracji zamówienia.

Zamówienia opłacane z góry, rejestrujemy z chwilą zaksięgowania się płatności na naszym koncie.

Zamówienia płatne przy odbiorze wysyłane są na ogół następnego dnia roboczego.

Poszczególne statusy wskazują w jakim terminie nastąpi wysyłka zamówionego produktu.

Czas ten liczony jest w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia danego produktu, na przykład ścianki warsztatowej lub innego mebla.

 

3. Jaki jest koszt dostawy?

Większość zamówień naszych mebli metalowych oraz pozostałych akcesoriów realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich.

O tym, czy przesyłka wysyłana jest jako paczka, czy na palecie, decydują nie tylko gabaryty i waga zamówionego produktu, ale również jego wrażliwość na uszkodzenia.

Bezpieczniejszą opcją jest zawsze przesyłka paletowa.

W przypadku większych zamówień, na przykład stołu biurowego, szafy na dokumenty czy wózka warsztatowego, dostawy realizujemy samochodami dostawczymi.

Zapraszamy do sekcji: Rodzaje i koszty dostawy

 

4. Czy kurier wniesie szafę ubraniową lub inną?

Kurierskie przesyłki paletowe – w tym szafy strażackie i inne – dostarczane są pod wskazany adres, ale bez wnoszenia (wwożenia) do budynku.

Trzeba mieć zawsze na uwadze konieczność samodzielnego ulokowania zamówionej szafy na dokumenty lub innej w docelowym miejscu.

Mniejsze paczki dostarczane są do konkretnych lokali.

 

5. Czy zakupione produkty, na przykład fotel biurowy, można zwrócić?

Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym Konsument może zwrócić zakupiony produkt, na przykład sejf na broń lub inny mebel, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówionego produktu.

Można to zrobić osobiście, drogą mailową lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub kuriera.

W takim przypadku będziemy prosić o przygotowanie do wysyłki zakupionego produktu – niezależnie czy jest to regał biblioteczny czy kamera – i wydanie go kurierowi.

Zwrot kosztów następuje w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Uwaga: w przypadku Klienta, który jest przedsiębiorcą, każdy wniosek o zwrot zakupionego produktu rozpatrujemy indywidualnie.

Prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania – zarówno zamka cyfrowego, jak i innego produktu.

 

6. W jaki sposób można złożyć reklamację?

Dokładamy wszelkich starań, by zakupione w naszym sklepie produkty – alarmy, kasetki i inne akcesoria – trafiały do Klientów bez wad.

Jeśli dochodzi do nieprzewidzianych uszkodzeń są one najczęściej odnotowywane w transporcie.

W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy, niezwłocznie po otrzymaniu dostawy (w nieprzekraczalnym terminie 7 dni).

W celu usprawnienia procedury prosimy o przesłanie drogą mailową zdjęć dokumentujących uszkodzenie kasy pancernej lub innego mebla.

Prosimy również o zachowanie opakowania towaru, które umożliwi jego bezpieczny zwrot i ewentualną wymianę.

Jeśli do usterki dojdzie w ciągu 2 lat od daty zakupu, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny – mając na uwadze profesjonalną obsługę posprzedażową, przeprowadzimy Państwa przez proces reklamacyjny także w takim przypadku.

 

7. Czy udzielają Państwo dodatkowego rabatu na zamówienia?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas ceny, były możliwie jak najkorzystniejsze.

Przy większych zamówieniach mebli biurowych, mebli metalowych oraz pozostałych akcesoriów oferujemy możliwość zakupów hurtowych.

Zapraszamy do kontaktu mailowego: biuro@mebleteo.pl

 

8. Czy otrzymam fakturę z odroczonym terminem płatności?

Odroczony termin płatności oferujemy stałym klientom oraz jednostkom budżetowym.

Zamówienie takie jest realizowane na podstawie skanu dokumentu z pieczątką i podpisem osoby odpowiedzialnej za zamówienia mebli medycznych lub innych.

 

9. Czy szafy biurowe wymagają montażu?

Zdecydowana większość naszego asortymentu, na przykład szafy ubraniowe lub inne nie wymagają montażu i są dostarczana w całości, gotowe do ustawienia w przeznaczonym dla siebie miejscu, jak to jest w przypadku stołów gabinetowych oraz wielu innych mebli.

Jeśli w przypadku wybranego produktu jest inaczej, taka informacja zawarta jest w jego opisie.

 

10. Czy szafy ubraniowe są dostępne w innych kolorach niż popielaty?

Dostępne w naszym sklepie meble metaloweszafki szkolne, meble medyczne i inne – są dostępne w wielu różnych kolorach. Odcień popielaty jest wybierany najczęściej, dlatego zdjęcie poglądowe przedstawia szafy sportowe oraz pozostałe w tym właśnie kolorze. Do wyboru mają jednak Państwo różne odcienie z palety RAL. W opisie poszczególnych szaf i innych mebli metalowych znajduje się informacja dotycząca możliwości zamówienia produktu w konkretnym kolorze.

Uwaga: w przypadku zamówienia szafy ubraniowej bądź innej w kolorze odmiennym niż popiel termin realizacji może się wydłużyć.

 

 

11. Ile wytrzymają sejfy i szafy ognioodporne?

Dostępne w sklepie Mebleteo.pl meble ognioodporne – kasy pancerne, szafki kartotekowe i inne – to najskuteczniejsze rozwiązanie, jeśli chodzi o zabezpieczenie mienia przed pożarem. W tej sytuacji groźna jest przede wszystkim temperatura, która może doprowadzić do wybuchu spowodowanego nagromadzeniem się gazów. Wybrane modele szaf ognioodpornych ochronią przechowywane w nich dokumenty czy pieniądze nawet do godziny. Zostały tak skonstruowane, że choć ich ścianki się nagrzewają, papierowe akcesoria pozostają nietknięte przez płomienie. Dodatkowo niektóre szafy i sejfy biurowe – oprócz zabezpieczenia przed ogniem – chronią zawartość przed zalaniem. Ich wodoodporne właściwości mają ogromne znaczenie zwłaszcza podczas gaszenia pożaru, kiedy to również należy zadbać o przechowywane dokumenty.

 

12. Jak zamontować ściankę warsztatową?

Ścianka warsztatowa – podobnie jak pozostałe meble warsztatowe ze sklepu Mebleteo.pl – to idealny element wyposażenia każdej przydomowej pracowni, garażu, a także profesjonalnego warsztatu. Oferowane przez nas modele są dostarczane w częściach, które gwarantują łatwy montaż. Ścianki warsztatowe składają się z płyt nośnych oraz uchwytów wykonanych z blachy stalowej. Dodatkowo posiadają ocynkowane haczyki umożliwiające zawieszenie mebla. Szczegółowy opis montażu zawiera dołączona do zamówienia instrukcja.

 

13. Czy apteczka ze szklanymi drzwiami jest wytrzymała?

W sklepie Mebleteo.pl znajdą Państwo zarówno apteczki metalowe z drzwiami szklanymi, jak i z drzwiami wykonanymi z blachy. Obydwa rodzaje tych mebli medycznych są bezpieczne, funkcjonalne i umożliwiają uporządkowane przechowywanie leków. Apteczki ze szklanymi drzwiami mają tę zaletę, że bez otwierania widać, jeśli kończą się bandaże lub tabletki, więc od razu wiadomo, że trzeba uzupełnić zapas. Poza tym szkło hartowane, z którego są wykonane, gwarantuje maksimum bezpieczeństwa – jest odporne na uszkodzenia i zarysowania, a jego grubość wynosi około 4 mm. Apteczki metalowe z naszego sklepu doskonale sprawdzą się zarówno w placówkach medycznych, jak i wszędzie tam, gdzie wymagany jest dostęp do podstawowych akcesoriów pierwszej pomocy.

 

14. Jak zamontować sejf?

Dostępne w sklepie Mebleteo.pl sejfy biurowe, kasy pancerne, sejfy na broń oraz pozostałe zabezpieczenia są przystosowane do zakotwienia zarówno w ścianie, jak i do przymocowania do podłogi. Mogą więc Państwo zawiesić sejf ognioodporny za obrazem lub w szafie, dzięki czemu nie będzie od razu rzucał się w oczy lub umieścić go na podłodze, na przykład pod łóżkiem. W przypadku modeli o małych gabarytach lub kasetek metalowych czy skrytek na klucze istnieje opcja ukryć je w szufladzie albo pod biurkiem na wysuwanej półce. Wszystko zależy od rodzaju sejfu, jego wielkości i możliwości przestrzennych. Zawsze warto przed wyposażeniem biura lub innego pomieszczenia, w którym będzie znajdował się sejf, przemyśleć jego usytuowanie i przystosować do tego pozostałe meble biurowe.

 

15. Jak zainstalować inteligentny zamek ENTR firmy Yale?

Jak wiadomo, system ENTR firmy Yale to innowacyjne rozwiązanie otwierania i zamykania drzwi bez użycia klucza. Zamek ENTR obsługuje się za pomocą aplikacji na smartfona, pilota, kodu cyfrowego lub za pomocą linii papilarnych. Instalacja jest niezwykle łatwa i szybka – nie wymaga wiercenia czy przeciągania kabli. Zamek elektroniczny jest całkowicie bezprzewodowy i zasilany przez akumulator. Montuje się go po wewnętrznej stronie drzwi. Zamek ENTR można otwierać na wiele sposobów, na przykład z poziomu bezpłatnej aplikacji.

Uwaga: Podczas zakupu prosimy pamiętać o wyborze odpowiedniej długości wkładki.

 

16. Czy kamery Yale łączą się z Wi-Fi?

Oferowane przez nas akcesoria do monitoringu to wysokiej jakości urządzenia, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania, aby jeszcze lepiej chronić Państwa domy, mieszkania lub firmy. Dostępne w sklepie Mebleteo.pl kamery działają w oparciu o nowoczesne technologie, dlatego u nas znajdą Państwo kamery Yale, które nie tylko łączą się z Wi-Fi, ale również pozwalają obracać urządzenie w pionie i poziomie oraz są wyposażone w czujnik podczerwieni. Dzięki dostępowi do sieci, kamery Yale umożliwiają podgląd obrazu w czasie rzeczywistym, a nawet jego odbiór na każdym urządzeniu na całym świecie. Kamery do monitoringu mają również funkcję dwustronnej łączności audio, co pozwala na odbieranie dźwięku nagrania na telefonie i jednoczesne przesyłanie sygnału dźwiękowego do kamery, żeby się z kimś porozumieć.

 

17. Jak zamontować samozamykacz?

Samozamykacze firmy Assa Abloy dostępne w Mebleteo.pl to szeroki wybór modeli, które dobrać można do każdego rodzaju drzwi – nawet przeciwpożarowych i dymoszczelnych. Samozamykacze pozwalają na zamontowanie ich na skrzydle, po stronie zawiasowej lub po przeciwnej stronie zawiasów, na ościeżnicy, a opcjonalnie jest również możliwy montaż równoległy. Oferowane przez nas samozamykacze są odpowiednie zarówno do drzwi lewych, jak i prawych. Ich atutem jest bliskie rozmieszczenie otworów montażowych, dzięki czemu nie ma konieczności stosowania płyt montażowych. Dodatkowo modele od Assa Abloy wyposażone zostały w termodynamiczne zawory, przez co nie ma konieczności ich sezonowej regulacji.

 

18. Czym różnią się kasetki na pieniądze MasterLock od modeli innych firm?

Kasetki na pieniądze MasterLock to wysokiej jakości i wytrzymałe zabezpieczenie, w których mogą Państwo bezpiecznie przechowywać nie tylko gotówkę, ale również karty kredytowe, klucze oraz inne cenne, drobne przedmioty. Kasetki metalowe rzeczonej firmy są zarówno wodoodporne, jak i ognioodporne – ochronią zawartość aż do temperatury 843°C. Dodatkowo posiadają mechaniczny zamek na klucz oraz wygodną rączkę, dzięki której z łatwością można przenieść skrytkę w dowolne miejsce. Kasetki MasterLock można również przymocować do podłoża.

 

19. Czy tablica interaktywna wymaga dodatkowego sprzętu?

W sklepie Mebleteo.pl znajdą Państwo tablice interaktywne wyłącznie uznanych producentów urządzeń multimedialnych, takich jak Qomo czy Avtek. W zestawie z tablicą multimedialną – w zależności od modelu – znajduje się jeszcze nowoczesne oprogramowanie, pisaki i elementy montażowe, jednak, aby urządzenie działało z wykorzystaniem wszystkich swoich możliwości, potrzebny jest również komputer i projektor. Szczegóły dotyczące wymagań sprzętowych konkretnego modelu tablicy Qomo lub Avtek przeczytać Państwo mogą w opisie urządzenia. Tam także znajduje się specyfikacja i informacja na temat elementów zestawu, na przykład obecności lub braku kabla USB.

 

20. Czy są dostępne straponteny z tapicerowanym siedziskiem?

Za dodatkową opłatą istnieje możliwość zamówienia strapontenów z tapicerowanym siedziskiem. W wersji podstawowej, bez tapicerowanych siedzisk, straponteny są dostępne z frontami pokrytymi białym, szarym lub grafitowym laminatem i frezowanymi krawędziami odsłaniającymi naturalny kolor drewna. Siedziska są bowiem produkowane z formowanej sklejki zbudowanej z różnych gatunków drewna i barwionej wysokogatunkowymi bejcami. W obu wariantach stelaż – pomalowany lakierem proszkowym – jest dostępny w kolorze białym, szarym lub grafitowym.

 

21. Czy dostępne są 20-komorowe szafy śniadaniowe?

Sklep Mebleteo.pl oferuje szafy śniadaniowe zarówno 20-komorowe, jak i z mniejszą oraz większą ilością skrytek. U nas znajdą Państwo meble metalowe wiodącej firmy Malow, w których można przechowywać kanapki, owoce, napoje oraz inne artykuły spożywcze. 40-komorowe lub 30-komorowe szafy śniadaniowe doskonale sprawdzą się w halach i magazynach oraz w dużych firmach. Mniejsze modele, na przykład 5-komorowe lub 10-komorowe, będą idealne do biur i małych przedsiębiorstw. Nasz sklep oferuje zarówno szafy śniadaniowe stojące, jak i wiszące oraz z drzwiczkami z plexi.

 

22. Czy ławki metalowe nadają się do stania na zewnątrz?

Ławki metalowe z naszego sklepu to wysokiej jakości meble metalowe, które są idealne do użytkowania na zewnątrz. W naszej ofercie znajdą Państwo zarówno pojedyncze ławki, jak i całe zestawy cateringowe, w skład których wchodzi także stół ogrodowy. Stelaż mebli dzięki temu, że został pomalowany w technologii proszkowej, ma większą odporność na korozję. Siedzisko i blat z kolei zostały wykonane z trwałego litego drewna i dodatkowo zabezpieczone lakierem bezbarwnym, co nie tylko eksponuje strukturę drewna, ale również chroni meble przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.

 

23. Czy stoliki uczniowskie mają możliwość regulacji?

W sklepie Mebleteo.pl znajdą Państwo wysokiej jakości stoliki uczniowskie firmy Malow, które wyróżnia solidna konstrukcja, odporność na korozję, a także możliwość regulacji wysokości. Meble metalowe w postaci stolików szkolnych zostały wyposażone w specjalne stopki pozwalające na regulację ich wysokości w zakresie 15 mm, a dodatkowo ich budowa chroni podłogę przed zarysowaniem i pozwala dostosować poziom biurka do nierównej powierzchni. Stoliki Malow są wytrzymałe i solidne. Zostały zbudowane ze stalowych profili zamkniętych, dzięki czemu są również niezwykle stabilne.

Uwaga: stoliki uczniowskie są przeznaczone do samodzielnego montażu.

 

24. Czy wózki warsztatowe są wyposażone w kółka?

Wózki narzędziowe dostępne w sklepie Mebleteo.pl to profesjonalne meble warsztatowe, które posiadają cztery skrętne kółka o średnicy 125 mm, z których dwa zostały wyposażone w blokadę zabezpieczającą przed przemieszczaniem się wózka metalowego. Ponieważ pochodzą od znanego producenta mebli metalowych Malow i zostały wykonane w całości z blachy stalowej oraz wyposażone w funkcjonalne szuflady i perforowane ściany boczne i tylne, wózki warsztatowe z naszego sklepu będą doskonałym elementem wyposażenia każdego profesjonalnego warsztatu.

Uwaga: istnieje możliwość zamontowania dodatkowych elementów przy wózkach takich jak haki, uchwyty, pojemniki czy przegrody do szuflad. Akcesoria te są sprzedawane oddzielnie.

 

25. Czy zamek U-lock ze stali hartowanej można używać jako zapięcie do roweru?

Tak, zamek U-lock ze stali hartowanej stanowi bardzo dobre zabezpieczenie roweru przed kradzieżą. Cechuje się wytrzymałością na różnego rodzaju cięcia i piłowanie, a jego solidna obudowa chroni przed dostaniem się do jej środka zanieczyszczeń oraz dodatkowo jest odporna na wilgoć. Zamek U-lock zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, który potwierdzają liczne certyfikaty między innymi Sold Secure i VdS. Niektóre modele posiadają również odblaskową osłonę, która wpływa na bezpieczeństwo podczas nocnej jazdy, poprawiając widoczność roweru.

 

26. Czym różni się wizjer elektroniczny od tradycyjnego?

Wizjer elektroniczny to zaawansowane technologicznie urządzenie, które znacząco różni się od tradycyjnego wizjera. Jest zarówno funkcjonalny, jak i prosty w obsłudze, a dodatkowo łatwy w montażu. Wizjer elektroniczny posiada między innymi funkcję robienia zdjęć po każdym naciśnięciu dzwonka, które zapisują razem z datą i godziną wykonania w pamięci wewnętrznej. Duży wyświetlacz pozwala nawet osobom starszym i dzieciom bez problemu korzystać z urządzenia, a kamera, w którą jest wyposażony wizjer, umożliwia rejestrację zdjęć również w zupełnej ciemności.

Uwaga: karta SD, na której zapisują się zdjęcia nie jest dołączona do zestawu i należy ją kupić oddzielnie.

 

27. Czy jest dostępny fotel biurowy dla graczy?

W naszym sklepie znajdą Państwo krzesła biurowe, które spełniają funkcje foteli dla graczy. Niektóre modele posiadają takie cechy, którymi powinno odznaczać się krzesło gamingowe. Dostępny w naszej ofercie fotel biurowy Press na przykład, oprócz tego, że ma zagłówek, posiada dodatkowo regulowany element wspierający odcinek lędźwiowy kręgosłupa, siedzisko z możliwością dostosowania jego głębokości do osoby siedzącej oraz system anti-shock. Fotel ten zapewnia komfort użytkowania nawet po kilku godzinach siedzenia, a także automatycznie dostosowuje się do wagi i dynamiki osoby siedzącej. Oparcie krzesła Press naśladuje ruch użytkownika i gwarantuje stałe podparcie pleców.

 

28. Z czego wykonane są stojaki na kroplówki?

Oferowane w naszym sklepie meble medyczne oraz pozostałe produkty to meble najwyższej jakości, które pochodzą wyłącznie od renomowanych producentów. Także stojaki na kroplówki to stabilne i solidne akcesoria wykonane z kwasoodpornej stali nierdzewnej. Powstały z myślą o wieloletnim użytkowaniu, trwałości i sterylności. Stojaki metalowe cechuje wysoka odporność nie tylko na kwasy, ale również na inne substancje niebezpieczne typu odczyny i barwniki. Przeznaczone są do sal operacyjnych, sal zabiegowych oraz innych pomieszczeń medycznych. Wyróżnia je pięcioramienna podstawa oraz kółka, które są skrętne i antystatyczne, a dodatkowo posiadają blokadę zabezpieczającą przed przemieszczaniem się stojaków.

 

29. Czy sejf na broń pomieści również inne przedmioty?

Sejfy na broń są raczej niewielkie, niemniej pomieszczą nie tylko broń, ale także inne cenne przedmioty, na przykład biżuterię, pieniądze czy drobny sprzęt elektroniczny. Dostępne w sklepie Mebleteo.pl zabezpieczenia w postaci sejfów na broń oraz sejfów hotelowych, kasetek metalowych i pozostałych skrytek cechują się wysoką odpornością na włamanie, a niektóre modele także ognio- i wodoodpornością, dzięki czemu jeszcze lepiej chronią przechowywane dobra. Sejfy na broń oraz inne rodzaje sejfów z naszego sklepu są zgodne z obowiązującymi normami bezpieczeństwa i posiadają liczne certyfikaty potwierdzające ich jakość.

 

30. Czy szafy na laptopy dają możliwość ładowania baterii?

Tak, oferowane przez nas szafy na laptopy dają możliwość ładowania baterii w urządzeniach, które się w nich przechowuje. Oprócz laptopa te metalowe szafy pomieszczą również tablet lub notebook. Są wyposażone w gniazda do ładowania jednostek PC, które są umiejscowione wewnątrz skrytek. Szafy przystosowano do ochrony sprzętu elektronicznego, dlatego posiadają zamek zabezpieczający drzwi oraz wykonano z wysokiej jakości blachy stalowej pomalowanej w technologii proszkowej, która zwiększa odporność mebla na korozję.

 

31. Czy kontenery podbiurkowe są mobilne?

Tak, dostępne w naszym sklepie kontenery pod biurko są mobilne. Posiadają cztery skrętne koła, z których dwa są wyposażone w blokadę. Pozwala to je łatwo przestawić, a w razie potrzeby uniemożliwić ich przemieszczanie. Atutem kontenerków są także funkcjonalne i pojemne szuflady, które zostały poprowadzone na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie, dzięki czemu otwieranie i zamykanie jest niezwykle lekkie i proste. Szafki przybiurkowe to gwarancja prywatności i bezpiecznego przechowywania rzeczy osobistych. Dzięki centralnemu zamkowi umieszczonemu na prawym boku mebla, uniemożliwiają dostanie się do środka osobom trzecim. 

 

32. Czy się w Państwa ofercie znajdują się sejfy, które mają certyfikat ochrony przed włamaniem S1?

Tak, w naszym sklepie znajdą Państwo m.in. serię sejfów Water Safe przeznaczonych do użytku domowego i biurowego. Cała rodzina unikalnie zaprojektowanych sejfów Water posiada certyfikat ochrony przed włamaniem w klasie S1, wydany przez ECB•S, w zgodzie z normą EN 14450.

 

33. Ile tabletów można przechowywać w wózku na tablety WNT 33?

Ten produkt służy do przechowywania i łatwego przewożenia 32 tabletów + 1 laptopa. Wózek na tablety WNT 33 posiada funkcję ładowania baterii zasilających tablety.

Zapraszamy do zapoznania się z poniższym wykazem:

Lista modeli tabletów kompatybilnych z wózkiem

 

34. Ile laptopów może pomieścić wózek na laptopy?

Obecnie oferujemy 5 modeli mobilnych szafek tego typu.. Zamykany na klucz wózek na laptopy i tablety WNL 310 jest przeznaczony do bezpiecznego przechowywania i jednoczesnego ładowania 30 urządzeń. Podobnie zabezpieczony model WNL 213 pomieści 26 laptopów, WNL 210 - 20, WNL 208 - 16, a WNL 110 - 10 urządzeń.

Poszczególne modele różnią się m.in wymiarami.

Warto pamiętać, że z uwagi na to, że urządzenia elektroniczne mocno się nagrzewają, pomieszczenia serwerowe powinny być klimatyzowane. Dodatkowo, zgodnie z zaleceniami, wózki znajdujące się w naszym asortymencie, mają perforowane dno, co umożliwia należytą wentylację.

 

35. Do czego służą szafy teleinformatyczne RACK?

Szafy RACK (inne nazwy tego samego standardu szaf to, m.in.: stojak, szafa serwerowa/ krosownicza, rack) mają zastosowanie głównie w serwerowniach komputerowych, teletechnice, energetyce, a także w studiach nagraniowych oraz pomieszczeniach przemysłowych.

Znajdujące się w naszej ofercie szafy teleinformatyczne RACK umożliwiają łatwe i prawidłowe rozmieszczenie urządzeń aktywnych i pasywnych oraz zapewnienie optymalnych warunków pracy tych urządzeń, na przykład: ochronę przed zanieczyszczeniami, ochronę przed dostępem osób niepowołanych oraz chłodzenie. Szafki RACK są wykonane są z materiałów wysokiej jakości, przez co są niezwykle wytrzymałe i funkcjonalne.

Wśród wielu funkcjonalnych mebli biurowych w naszym sklepie dostępnych jest 10 modeli szaf teleinformatycznych RACK, wszystkie wyposażone w zabezpieczone zamkiem przeszklone drzwi z możliwością demontowania. Poszczególne wzory różnią się m.in. kształtem i pojemnością.

 

36. Czy w Państwa ofercie znajdują się regały jezdne?

Tak, na indywidualne zamówienie klienta możemy dostarczyć doskonale wykończone i trwałe regały jezdne uznanej rodzimej firmy Malow. Oferowane przez nas funkcjonalne meble biurowe w systemie Lenarg charakteryzują się elegancką linią i komfortem użycia.

 

37. Czym się wyróżnia regał biblioteczny RMB 2?

Regał RMB 2 posiada L- kształtne nogi, dzięki którym regał jest jeszcze bardziej stabilny. Nogi wyposażone są w stopki regulujące wysokość, dzięki czemu można dostosować wysokość regału do nierównej powierzchni. Mebel posiada 12 półek - po 6 z każdej strony. Półki można przestawiać co 50 mm. Ponadto regał biblioteczny  RMB 2 został wyposażony w 24 przegrody oraz w 12 wsporników. 

Dodatkowo każdy regał RMB ma przegródki i wsporniki do książek i dokumentów oraz w kartę informacyjną, która znajduje się na każdym module. 

 

38. Czym się charakteryzuje regał magazynowy RMM 301?

Funkcjonalne metalowe regały magazynowe firmy Malow są niezwykle uniwersalne - wyposażą każdy magazyn, garaż, warsztat czy zaplecze sklepowe. Dzięki nieprzeciętnie trwałej i solidnej konstrukcji idealnie nadają się do przechowywania także ciężkich przedmiotów, jak kartony, narzędzia oraz puszki.

Regał magazynowy RMM 301 jest regałem składanym "na wcisk", co bardzo skraca czasochłonny montaż. Mebel został wyposażony w sześć półek, przy czym istnieje możliwość ich przestawiania aby dopasować ich wysokość do przechowywanych przedmiotów.

Modele magazynowe firmy Malow są niezwykle odporne na uderzenia, a dzięki malowaniu w technologii proszkowej są jeszcze bardziej odporne na korozję. Nogi regału wyposażone zostały w stopki z tworzywa sztucznego, które ochronią podłoże przez rysowaniem.

 

39. Jakie funkcje mogą pełnić szafy gospodarcze SMD 62?

Wielofunkcyjne szafy tego typu to metalowe meble socjalne służące do przechowania odzieży, środków czystości, wiader, szczotek, itp. Szafa skrytkowa ułatwia pracę pracownikom socjalnym oraz służbom sprzątającym.

Znajdująca się w naszej ofercie szafa socjalno-gospodarcza SMD 62 wyposażona jest wewnątrz lewego segmentu w 4 półki. Prawy segment służy do przechowywania szczotek, mopa i innych narzędzi do sprzątania. Brak ścianki rozdzielającej na dole szafki pozwala na umieszczenie np. wiadra. Szafka zamykana zamkiem cylindrycznymi z ryglowaniem w 2 punktach.

 

40. W jakich rozmiarach jest dostępna u Państwa szafa warsztatowa?

Możemy Państwu zaproponować kilkadziesiąt modeli metalowych szaf warsztatowych - zaprojektowanych tak, by móc precyzyjnie odpowiedzieć na indywidualne potrzeby naszych Klientów.

W bogatej ofercie posiadamy szafy, które idealnie wpasują się w przestrzeń każdego warsztatu, pracowni czy garażu. Do wyboru proponujemy modele wysokie i wąskie, niskie i szerokie, otwarte lub zamykane, z kilkudziesięcioma skrytkami na narzędzia, szufladami o różnej nośności, przestawialnymi półkami i przegrodami. Wyprodukowane przez uznaną rodzimą firmę Malow szafy warsztatowe doskonale posłużą przechowywaniu zarówno narzędzi, środków chemicznych, jak i dokumentów.

Prócz szlachetnej szarości dostępny jest szeroki wachlarz żywych, nasyconych i eleganckich kolory.

 

41. Czy znajdę w Państwa ofercie stół warsztatowy, który można wstawić do garażu?

Jak najbardziej, w naszym sklepie znajdą Państwo aż sto kilkadziesiąt różnych modeli metalowych stołów warsztatowych, ślusarskich i roboczych.

Oferowane przez nas nowoczesne stoły charakteryzują się różną nośnością, wykończeniem, rozmiarem i dodatkami. Pora też zapomnieć o tradycyjnej szarości jako jedynej opcji, przedstawiamy do wyboru paletę optymistycznych, żywych kolorów, wśród których z pewnością odnajdą Państwo model idealnie wpasowujący się w wybrane wnętrze.   

Wąskie, pojedyncze, długie i szerokie, z szufladami i szafkami przeznaczonymi do przechowywania najróżniejszych przedmiotów, mobilne i w zestawach z innymi meblami warsztatowymi - każdy stół warsztatowy wykonany jest z najwyższą dbałością o każdy szczegół i estetykę.

 

42. Jakie meble warsztatowe są dostępne w Państwa sklepie?

Wśród bogatej oferty mebli urządzających różne przestrzenie biznesowe posiadamy imponujący wybór mebli warsztatowych, organizujących wnętrze każdego garażu, pracowni czy właśnie warsztatu.

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z szeroką gamą budzących naszą dumę  produktów - przede wszystkim różnego rodzaju stołów warsztatowych, szaf, ścian, wózków i regałów. Wszystkie pozwalają na zachowanie porządku w narzędziach i przyborach warsztatowych oraz zadbają o ich bezpieczeństwo. Jesteśmy pewni, że zarówno profesjonalista, jak i majsterkowicz, artysta czy rzemieślnik znajdą w naszym sklepie wyposażenie swoich marzeń.

Prócz bogatego (ponad sto kilkadziesiąt propozycji) wyboru mebli warsztatowych, rekomendujemy też niezbędne w każdym warsztacie akcesoria - jak specjalistyczne zawieszki na narzędzia, np. wiertła, klucze śrubokręty, a ponadto wyróżniające się kolorami pojemniki i wygodne wkłady szuflad.

 

43. Czy w Państwa ofercie znajdują się meble szkolne?

Oczywiście, oferujemy zarówno idealnie zaprojektowane pod szkolne i uczelniane potrzeby stoliki, ławki, jak i różnych rozmiarów szafy ubraniowe i krzesła.

Nasze meble doskonale wpasowują się w różnego typu sale szkoleniowe. Nowocześnie zaprojektowane stoliki przystosowane są do korzystania z laptopów, a utrzymane w żywej, optymistycznej kolorystyce szafki dostosowują się rozmiarami do użytku przedszkolnego, szkolnego i uczelnianego. Wszyscy, także maluchy, bez trudu sięgną do półek, zawieszą swoje ubranie, znajdą miejsce na dokumenty czy przegrodę na drobne przedmioty. Szafki różnią się między sobą ilością modułów.

Do mebli szkolnych śmiało możemy zaliczyć również znajdujące się w naszym asortymencie krzesła. Jako meble uniwersalne stanowią doskonałe wyposażenie każdego pomieszczenia socjalnego czy szatni. Z bukowym, ergonomicznie wyprofilowanym siedziskiem i stabilnym, metalowym stelażem wyśmienicie dopełniają każdą szkoleniową przestrzeń.

Każdemu modelowi szafek i ławek firmy Malow towarzyszy deklaracja i certyfikat zgodności z polskimi i europejskimi normami oraz atest higieniczny wydany przez PZH.

 

44. Jaki jest w Państwa sklepie wybór mebli medycznych?

W naszym asortymencie znajdą Państwo szeroki ich wybór, skierowany do wszystkich profesjonalnych instytucji klinicznych, zdrowotnych, takich jak pomieszczenia laboratoryjne, pracownie naukowo-badawcze, szpitale, apteki czy prywatne gabinety lekarskie.

Wśród mebli medycznych oferujemy m.in. takie produkty jak: szafy lekarskie, stoliki zabiegowe, szafki wiszące, stoliki chirurgiczne do instrumentowania, stoliki na materiały opatrunkowe, szafki przyłóżkowe, fotele zabiegowe, łóżka szpitalne, kozetki lekarskie, parawany, stanowiska laryngologiczne, krzesła i fotele lekarskie, taborety lekarskie, wagi czy parawany.

Ponieważ ważną rolę pełni zachowanie spójnego i estetycznego wizerunku przestrzeni, do której wchodzi pacjent, zapewniamy pozwalający na spersonalizowanie wnętrza wybór najlepszej jakości wykończenia w szerokiej palecie kolorów.

 

45. Czym się charakteryzują stoliki medyczne STL 201?

Są to stoliki chirurgiczne służące do instrumentowania. Lekkie, wykonane z blachy i metalowych profili, zostały wyposażone w skrętne, zabezpieczane blokadą, kółka.

Łatwe do przemieszczania i stabilne stoliki medyczne STL 201 posiadają możliwość regulacji wysokości. Malowane proszkowo, są odporne na korozję. Występują w dwóch wariantach kolorystycznych: szarym i białym.

 

46. Czy stoliki chirurgiczne STD są przystosowane do pomieszczeń przeznaczonych dla alergików?

Tak. Stoliki w tym wariancie wykonane są ze stali kwasoodpornej, gwarantują też wysoką estetykę, jakość i wieloletnią trwałość, zapewniają też utrzymanie czystości i sterylności niezbędne w pomieszczeniach dedykowanych alergikom.

Model stolika chirurgicznego STD posiada regulowany ręcznie blat roboczy. Jego dodatkową zaletą jest nieograniczony zakres obrotu z możliwością unieruchomienia w każdej pozycji.

Podobnie jak w przypadku większości oferowanych przez nas mebli stoliki STD występują w różnych wariantach kolorystycznych.

 

47. W jakich wariantach w Państwa sklepie są dostępne łóżka szpitalne?

Oferowane przez nas modele są przeznaczone nie tylko do szpitalnej opieki medycznej, ale również dla ośrodków rehabilitacyjnych oraz kontrolowanej opieki domowej.

Każde łóżko szpitalne jest wyposażone w regulację kąta uniesienia segmentów oparcia pleców, segmentu udowego oraz podudziowego. Standardem są towarzyszące tym meblom medycznym akcesoria:  wieszak kroplówki, uchwyt na worek do moczu, półki na pościel czy poręcze boczne. Poszczególne modele różnią się m.in. liczbą segmentów (2 - 4) i mechanizmem ich regulacji - wśród nich znajdują się np. siłowniki gazowe lub elektryczne, rastomaty czy mechanizmy zapadkowe.

Jednym z nowocześniejszych modeli jest łóżko elektryczne WERSA. Przeznaczone do leczenia i rehabilitacji czterosegmentowe łóżko posiada pełne sterowanie elektryczne, co znacząco zwiększa bezpieczeństwo, ułatwia opiekę oraz poprawia komfort pacjenta.

Równie wartym uwagi jest łóżko LORE do leczenia paliatywnego z elektryczną regulacją wysokości. Model ten posiada nie tylko regulację wysokości leża, ale także kąta uniesienia segmentów oparcia pleców, uda i podudzia. Może zostać wyposażony w wiele dodatkowych elementów takich jak uchwyt kaczki lub basenu, półkę na pościel lub materac z pianki poliuretanowej w pokrowcu z nieprzemakalnej i paroprzepuszczalnej tkaniny.

Wszystkie dostępne w naszym sklepie internetowym warianty łóżek szpitalnych zostały wykonane z profili stalowych, pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na promieniowanie UV, uszkodzenia mechaniczne i środki dezynfekcyjno-myjące.

 

48. Jakie mają Państwo w ofercie kolory kozetki rehabilitacyjnej?

Będące w naszej ofercie, wyposażone w regulowane zagłówki kozetki, są dostępne w 21nasyconych wariantach kolorystycznych. Od odcieni bieli, błękitu, przez zielenie, żółcie, róże aż do eleganckich brązów i czerni. Wszystkie barwy kozetek rehabilitacyjnych utrzymane są w tonacjach relaksujących i przyjemnych dla oka.

 

49. Czym się różni szafa medyczna SML 114 od modelu SML 112?

Zasadniczą różnicą między tymi dwoma modelami jest, w przypadku pierwszej z nich, podział na części górną (większą)i dolną. W wyższej partii szafy medycznej SML 114 szklane, przestawne półki zamykane są przez metalowe drzwi z wypełnieniem ze szkła hartowanego, natomiast dolna półka ukryta jest za drzwiami w pełni metalowymi. Szafa medyczna SML 112 to przeszklony dwudrzwiowy model, bez podziału na część widoczną i zasłoniętą. Obie szafy stanowią doskonałe wyposażenie gabinetów lekarskich, aptek i pozostałych pomieszczeń medycznych. W obu modelach uchwyt drzwiowy posiada zamek zabezpieczający, ryglujący drzwi w dwóch punktach.

Uwaga: za dodatkową opłatą dostępne są też wersje wykonane z blachy kwasoodpornej oraz przesuwne dzięki zamontowaniu kółek.

 

50. Czy oprócz białym modelem biurka lekarskiego BIM jest dostępny kolor szary?

Tak. W naszej ofercie znajdują się różne modele w obu kolorach - białym i szarym. Możliwość wyboru rozmaitych wariantów kolorystycznych biurek lekarskich BIM przy jednoczesnym dopasowaniu wzoru blatu pozwala na odpowiednie urządzenie pomieszczenia i pomaga zadbać o nastrój i samopoczucie zarówno lekarza, jak i pacjenta.  

 

51. Czym się wyróżnia szafa aktowa na dokumenty SBM?

Szafy biurowe SBM z drzwiami skrzydłowymi są to szafy, które stanowią idealne wyposażenie przestrzeni biurowej w urzędach czy też gabinetach. Szafy te są niezwykle funkcjonalne oraz wytrzymałe, przez co cieszą się ogromną popularnością i są najczęściej kupowane.

Dzięki specjalnie zaprojektowanym podziałom niektóre wersje szafy aktowej na dokumenty SBM pozwalają również na przechowywanie odzieży, przedziały  wyposażone są w wygodne przestawne półki, dodatkowa przestrzeń umożliwia wstawienie segregatorów czy książek.

Poszczególne modele różnią się szerokością i wysokością, a także rodzajem drzwi - tradycyjnych lub przesuwnych żaluzjowych. Do Państwa wyboru pozostają różne warianty kolorystyczne.

 

52. Na czym polega różnica między szafą kartotekową SZK 301 i SZK 318?

Szafy na kartoteki medyczne firmy Malow to meble które znajdują zastosowanie w każdym biurze, placówkach zdrowia czy w urzędach. 

Szafa kartotekowa SZK 301 posiada cztery szuflady, które przystosowane  zostały do przechowywania teczek zawieszkowych o formacie A4 poziomo. Maksymalny wymiar przechowywanego dokumentu to 275 x 328 mm. Model SZK 301 występuje w trzech wersjach, w zależności od grubości stalowej blachy, z której zostały wykonane; jedna z nich posiada dodatkowo handlową blokadę wysuwu. Prócz wariantu czteroszufladowego oferujemy również pięcioszufladowy.

Drugi model szafy kartotekowej - SZK 318 - posiada sześć szuflad, które przystosowane zostały do przechowywania dwóch rzędów kartotek o formacie B5 pionowo. W każdej szufladzie znajdują się po 2 przegrody ruchome typu „L”. Dla jeszcze większego komfortu i zachowania porządku istnieje możliwość opisania każdej szuflady.  Maksymalny wymiar przechowywanego dokumentu to 215 x 258 mm. SZK 318 występuje w dwóch wariantach.

W każdej z wymienionych wersji maksymalne obciążenie szuflady wynosi 50 kg.

 

53. Jakie są szerokości ławki do szatni w wersjach ŁO 12, ŁO 16, ŁO 20?

Wymienione ławki o metalowym stelażu i drewnianych siedziskach różnią się długością. Ławka w wersji ŁO 12 jest najkrótsza - 1,2m, model ŁO 16 - 1,6m, natomiast długość ławki ŁO 20 - 2m. Wszystkie wersje mogą być wykorzystane zarówno do urządzenia szkolnej czy pracowniczej szatni jak i ogrodu. 

 

54. Czym się charakteryzują zamki montowane w metalowych meblach?

W sposób oczywisty zamki w meblach tego typu są odpowiednio trwałe i wygodne w użytkowaniu. W zależności od przeznaczenia produktu wykorzystywane są np.  centralne zamki kluczowe, które zamykają wszystkie znajdujące się w szafce kartotekowej szuflady na raz. Uchwyty drzwiowe montowane w szafach lekarskich, w których przechowywane są między innymi leki, posiadają zamki zabezpieczające, ryglujące drzwi w dwóch punktach. Szafki śniadaniowe, zawierające skrytki są  zabezpieczone 1-punktowym zamkiem cylindrycznym. Ponadto, do każdej skrytki dołączone są po 2 klucze. W przypadku zamków montowanych w tych metalowych meblach istnieje możliwość dokupienia klucza Master, który umożliwi otwarcie każdego zamka w szafce. 

 

55. Czy mają państwo w asortymencie szafki basenowe typu L?

Tak, oferujemy różne modele szafek ubraniowych, które stanowią idealne wyposażenie pomieszczeń socjalnych w zakładach pracy, salach sportowych, klubach fitness, czy na basenach. Szafki basenowe typu L dzielą się ze względu na szerokość, a tym samym ilość komór ubraniowych (od 8 do 2 w jednym module).

 

56. Jakie sejfy domowe mają Państwo w ofercie?

W naszej ofercie znajdą Państwo szeroki ich wachlarz. Modele wolnostojące i meblowe poleca się do mieszkań i gabinetów, drugie z nich są przystosowane do zabudowania w meblu. W domach jednorodzinnych stosuje się sejfy ścienne i podłogowe, ostatnie można ukryć na tyle dyskretnie, że osoby z zewnątrz nie będą mogły ich dostrzec.

Możemy zaproponować Państwu sejfy domowe w różnych rozmiarach, kolorach i o różnych technikach zabezpieczeń. Wodo- i ognioodporne, zamykane elektronicznie, z certyfikatami odporności włamaniowej S1, S2, pierwszej lub drugiej klasy. Poszczególne modele mają odmienny design, liczbę półek czy system wewnętrznego oświetlenia.

 

57. Czym się wyróżniają szafy (kasy) pancerne KP 67?

Tego typu kasy zapewniają najwyższy poziom ochrony antywłamaniowej i cieszą się pełnym zaufaniem banków i instytucji publicznych.

W naszym sklepie internetowym są dostępne 3 warianty szaf (kas) pancernych KP 67. Wersje te różnią się przede wszystkim klasą odporności na włamanie: VI, V i II, a co za tym idzie m.in. grubością pancerza korpusu, rozbudowaniem systemu ryglującego, rodzajem zamków, możliwością wyprowadzenia instalacji alarmowej.

 

58. Czym odznacza się depozytor na klucze TRAKA 21?

Urządzenie to usprawni proces zarządzania kluczami oraz umożliwi kontrolę nad tym kto i kiedy pobrał klucz oraz kto posiada dany klucz. Jest to najnowocześniejszy produkt w rodzinie depozytorów Traka, który łączy w sobie zalety produktów typu stand-alone oraz technologię RFID. Dzięki mechanicznej blokadzie kluczy w depozytorze mamy pewność, że konkretny klucz zostanie pobrany jedynie przez uprawnionego pracownika.

 

System depozytora na klucze TRAK 21 automatycznie zapisuje informację w bazie danych o tym kto i kiedy podjął klucz z depozytora. Pracownicy uzyskują dostęp do depozytora za pomocą kodu PIN. Po udanej identyfikacji drzwiczki otwierają się i właściwy klucz może zostać pobrany.

 

59. Ile haczyków ma szafka na klucze SKR 200?

W kolorowym wnętrzu zamykanej na klucz szafki znajduje się 200 ruchomych haczyków. Szafka na klucze SKR 200 ma również ruchome listwy. Wymiary: 390 x 520 x 120 mm.

 

60. Czym się różni sejf meblowy ML 45 od SL 45?

Pierwszy z nich posiada gwarancję bezpieczeństwa - klasę odpornościS1. Usztywniająca korpus sejfu meblowego ML 45 patentowana konstrukcja  wykorzystuje ramę antywłamaniową.

W sejfie lekkim SL 45 znajduje się specjalna konstrukcja korpusu i drzwi, wykonana z najwyższej jakości blachy o wysokiej odporności na sforsowanie. Dodatkowo konstrukcja rygla stałego uniemożliwia wyrwanie drzwi nawet po odcięciu lub zniszczeniu zawiasów.

 

61. Czy podstawy do szaf ubraniowych mają różne warianty?

Tak. Szafy ubraniowe można zamówić w trzech wariantach:

- bez nóżek;

- z nóżkami przykręcanymi - termin realizacji na nóżki może się wydłużyć do 2 tygodni;

- z nóżkami stałymi - opcja ta jest tańsza, jednak czas realizacji na taką szafę jest dłuższy niż w przypadku nóżek przykręcanych.

Podstawy do szaf ubraniowych są niezwykle solidne i wytrzymałe dzięki spawalnej konstrukcji. Istnieje możliwość regulacji wysokości w zakresie 10 mm. Podstawa podwyższa szafę o 140 mm.