FAQ

Czy wystawiają Państwo FV ?

Do każdego zamówienia, Mebleteo.pl wystawia fakturę w formacie PDF. Faktury wysyłane są na adres mailowy wskazany w zamówieniu.

Mogą wyrazić Państwo chęć otrzymania faktury papierowej, przesyłając taką prośbę drogą mailową na adres: biuro@mebleteo.pl lub wpisując ją w Uwagach do zamówienia.


Jaki jest termin realizacji zamówienia ?

Opis każdego produktu zawiera informację o jego dostępności, którą określają odpowiednie statusy:

Wysyłka 24 h – oznacza, że zamówienie realizowane jest w ciągu 24 godzin od momentu rejestracji zamówienia.

Zamówienia opłacane z góry, rejestrujemy z chwilą zaksięgowania się płatności na naszym koncie.

Zamówienia płatne przy odbiorze wysyłane są na ogół następnego dnia roboczego.

Poszczególne statusy wskazują w jakim terminie nastąpi wysyłka zamówionego produktu.

Czas ten liczony jest w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia.


Jaki jest koszt dostawy ?

Większość zamówień realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich.

O tym, czy przesyłka wysyłana jest jako paczka, czy na palecie, decydują nie tylko gabaryty i waga zamówionego produktu, ale również jego wrażliwość na uszkodzenia.

Bezpieczniejszą opcją jest zawsze przesyłka paletowa.

W przypadku większych zamówień dostawy realizujemy samochodami dostawczymi.

Zapraszamy do sekcji: Rodzaje i koszty dostawy


Czy kurier wniesie szafę?

Kurierskie przesyłki paletowe dostarczane są pod wskazany adres, ale bez wnoszenia (wwożenia) do budynku.

Trzeba mieć zawsze na uwadze konieczność samodzielnego ulokowania zamówionej szafy w docelowym miejscu.

Mniejsze paczki dostarczane są do konkretnych lokali.


Czy zakupione produkty można zwrócić ?

Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym Konsument może zwrócić zakupiony produkt, składając Sprzedawcy Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówionego produktu.

Można to zrobić osobiście, drogą mailową lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub kuriera.

W takim przypadku będziemy prosić o przygotowanie do wysyłki zakupionego produktu i wydanie go kurierowi.

Zwrot kosztów następuje w ciągu 14 dni od daty złożenia Oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Uwaga: w przypadku Klienta, który jest przedsiębiorcą każdy wniosek o zwrot zakupionego produktu rozpatrujemy indywidualnie.

Prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania.


W jaki sposób można złożyć reklamację ?

Dokładamy wszelkich starań, by zakupione w naszym sklepie produkty, trafiały do Klientów bez wad.

Jeśli dochodzi do nieprzewidzianych uszkodzeń są one najczęściej odnotowywane w transporcie.

W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy, niezwłocznie po otrzymaniu dostawy (w nieprzekraczalnym terminie 7 dni).

W celu usprawnienia procedury prosimy o przesłanie drogą mailową zdjęć dokumentujących uszkodzenie.

Prosimy również o zachowanie opakowania towaru, które umożliwi jego bezpieczny zwrot i ewentualną wymianę.

Jeśli do usterki dojdzie w ciągu 2 lat od daty zakupu, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny – mając na uwadze profesjonalną obsługę posprzedażową, przeprowadzimy Państwa przez proces reklamacyjny także w takim przypadku.


Czy udzielają Państwo dodatkowego rabatu na zamówienia ?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas ceny, były możliwie jak najkorzystniejsze.

Przy większych zamówieniach oferujemy możliwość zakupów hurtowych.

Zapraszamy do kontaktu mailowego biuro@mebleteo.pl


Czy otrzymam fakturę z odroczonym terminem płatności?

Odroczony termin płatności oferujemy stałym klientom oraz jednostkom budżetowym.

Zamówienie takie jest realizowane na podstawie skanu dokumentu z pieczątką i podpisem osoby odpowiedzialnej za zamówienia.


Czy szafy wymagają montażu?

Zdecydowana większość naszego asortymentu nie wymaga montażu i jest dostarczana w całości, gotowa do ustawienia w przeznaczonym dla siebie miejscu.

Jeśli w przypadku wybranego produktu jest inaczej, taka informacja zawarta jest w jego opisie.